Hämnd och norrmän

Lugn dag på jobbet idag. Truckförarna hade till och med så pass lugnt att de hann med att låsa in min cykel innanför ett stängsel där det går en spiraltrappa upp till taket. Jag vet inte än, trots en tidigt påbörjad utredning, vem den skyldige är. Men hämnden är ljuv och den kommer slå tillbaka på samtliga om den skyldige inte kliver fram inom en snar framtid.

Nämnvärt är även att de lyfte upp en bil och ställde två träpallar under den. Dessvärre hann knappt de skämtet börja förrn de fick ett abrupt slut. Det visade sig att ägaren till bilen hade bråttom och inte uppskattade skämtet utan rätt och slätt bad dem ta bort pallarna asap.

Nu är jag hemma en halvtimme innan jag ska iväg på träning. Det blir jäkligt långa dagar med på tok för lite och för dålig mat. Jag tror det är en anledning till att min kondition är lite skabbig, det finns ingen energi i kroppen när jag inte ätit något sen 12.

Idag fick jag även ett ytterst tilltalande inbjudan till två fester, eller förfester innan Östersjöfestivalen i helgen. Dessvärre ska jag upp till Blomstermåla och ta en heldag med krök och femkamp med laget så jag tvingades avböja. Surt sa räven.

Dagens låttips: This womans work - Kate Bush


Hur dödar norrmännen getingar?

Läs svaret bakifrån...

neneb va ragås hco negnäs rednu mod ni ragaj ed


Over ´n out!

/GLN

Kommentarer
Postat av: Cilla

tror du att det gäller myggor också lr?! ;)

2008-07-17 @ 20:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback