Full fräs, rutan nere, hög musik skapar en skön känsla, that´s it!

Skön dag idag, det blev några öl igår, men när sällskapet bestämde sig för byttan, puben som för övrigt definerar branding som "att ta 60 kr inträde en fredagkväll" stack jag och köpte en kebab och drog hem istället. Det var skönt att vakna pigg och utsövd i morse, det var verkligen ett tag sen sist. I veckorna stiger jag upp kl 06:00 och på helgerna är jag ofta bakfull och sover dåligt. Men idag vaknade jag vid 10 stack till kattrumpan tog ett dopp och läste vidare i Snabba Cash samtidigt som jag självtorkade i solen.

Sen stack jag hem och sov en stund till, antar att jag blev trött av solen. Idag när jag skulle laga middag var jag mer sugen på mackor efter föräldrarnas besök. Kylen är numera full med goda pålägg - läs knattemarmelad utan skal, vitlökskorv, leverpastej m.m.

Ikväll blir det utgång, det ska bli skoj. Jag och Von Roback ska ner till larmtorget och se tuffa ut. För det är det man gör, man sitter där och smuttar på en öl, tittar på folk och känner sig riktigt snygg, tuff och het. Det är lite som att köra bil fort med rutan nere och lyssna på hög musik. Fy fan vad töntigt säger folk, men det är också en sån sak som skapar en skön känsla i kroppen på nåt sätt. Jag skiter i vad folk tycker, när jag kör bil på sommarn så gör jag det med rutan nere och hög musik.

Dagens låt - Made of stone - Stone Roses

Dagens film - Gridiron Gang, känns som man sett det förr, men det är ändå så jävla bra!

Dagens skratt - Fick jag när jag läste och såg bilden där Calle och Alex Schulman outar sig själva på 1000 apor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback