de andra sakerna...

Jag glömde berätta om de andra sakerna jag hatar. Jo på jobbet och även i vardagliga situtationer utsätts man för personer som biter i gaffeln. Detta är bland det rysligaste jag vet. Jag har inga problem med tavelkritorna som skriker men när nån för in en gaffel full med mat, biter ihop sina tänder och drar ut den så känner jag hur tänderna slipas ner mot det kalla stålet och jag ryser inombords. Men där sitter vi över lunch det äldre kvinnorna samtalar och slipar ner sina tänder. Jag tittar ner i matlådan men ser inte maten. Jag ser en galning som drar en gaffel ut och in i munnen med sammanbiten käke. Och jag hör hur det låter, jag ser att fyra spår börjar uppkomma i tänderna av gaffelns piggar. Va fan har ni inte lärt er hur man äter?! Man för in gaffeln, stänger munnen. Läpparna, inte tänderna sen för man ut gaffeln varpå maten då stannar i munnes och inte nånstans i processen har gaffeln och tänderna kontakt med varandra!

Sen hatar jag folk som biter på glass också. Snälla tänk på det så här i sommartider, det är så jävla äckligt så man vill gå fram och säga till er att ni inte behöver äta upp den där glassen på två minuter. Det gäller isglass såväl som vanlig glass, även om isglass är äckligare!

Ni som läser detta, tänk på era medmänniskor. Nästa gång kan det sitta nån bredvid dig och vilja lämna bordet bara för att du inte lärt dig hanskas med bestick trots att du övat hela jävla livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback