Wohoo!

Hallåja! Hoppas ni mår fint denna soliga fredagkväll! Det gör jag, av flera skäl. Dels så dricker jag vin, solen skiner fortfarande och uteserveringarna börjar fyllas med folk men framför allt så fick jag precis ett samtal från Academic Work om att de har valt att gå vidare med mig till tjänsten i Nybro. Så de skulle återkomma nästa vecka och bestämma datum för en intervju. Jävligt gott! Nu är det bara att göra ett bra intryck så ska sommarens arbete vara i hamn.

Dagen har varit skön, vaknade 09, sen tvättade jag. När man precis tvättat så tror jag något ämne av lättnad utsöndras i kroppen för man känner sig alltid så tillfreds med att se den tomma tvättkorgen. Sen drog jag ner till parken o solade några timmar. Men jag har haft lite ångest några dagar nu över att jag inte hunnit, eller orkat ta mig till gymmet. Men de får bli bättring på det nästa vecka.

***,

Inatt hade jag laddat med chips och dipp för första matchen mellan Colorado och Detroit, dessvärre drog jag igång ett Seinfeldavsnitt 30 minuter innan faceoff och somnade. Sen vaknade jag halv fyra i soffan och tittade lite på tredje perioden innan jag återigen slocknade. Sen vaknade jag 08 återigen i soffan, (stor mening att jag köpte ny säng?) men då gick jag och lade mig i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback