Nu blir det guld!

Efter att ha sett den mest underhållande fotbollsmatchen i mitt liv är det nu svårt att tro att Kalmar FF inte ska ta hem guldet i år. Läste en jävligt tänkvärd artikel på Expressen, riktigt bra skriivt!

http://www.fotbollsexpressen.se/Nyheter/1.1135247/johan-orrenius-darfor-ar-kalmar-overlagset

***

Tog en liten onsdagsfylla igår, det va kul. Såna oplanerade utgångar utan förväntningar är nästan bättre än de sedvanliga lördagsfyllorna. Dessvärre gick jag väl lös på stackarns Ullis i några timmar över telefon när jag stod o stekte mina hamburgare här. Nåväl "what doesn´t kill you..."

****

Fick samtal från Tarkett innan, där jag blev erbjuden ett jobb på den gamla maskinen där mina forna arbetskamrater fortfarandet går och svettas. Men -Nej, tack. Jag ska fan få ett annat jobb. Har fortfarandet stora förhoppningar på tjänsten i Nybro och Mörbylånga. Annars får det väl bli nåt lagergöra i Kalmar. Aja det löser sig säkert, just nu känns inte tanken att gå arbetslös så skrämmande heller.

***

Ny Crash Diet-platta ute, men den når inte samma höjder som Riot in everyone eller Breakin the chains.

Nu blir det spagetti och köttfärssås, tröttnar man nånsin på det?


Kommentarer
Postat av: Ulle

Ja, stackars stackars Ullis...Droppen var när du började sjunga "Öffnet deine tür" för att sedan gå lös på GT:s "Sommartider". Helt plötsligt skriker du "APELSINMARMELAD! Har du det hemma? apelsinmarmelad! Så JÄÄVLA gott" Håhåja.

Postat av: GLN

Hehe, ja men det är väl underhållande;) Dessutom vet vi båda att jag sjunger som rena iglesias. Ska knalla efter en pizza nu gumman! kram

2008-05-01 @ 19:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback