Tillbaka i söder

Sådär, jag ber mina trogna läsare om ursäkt för att jag inte uppdaterat på ett tag. I torsdags stack jag upp till Kalmar där jag spenderade mina fridagar. Ullis kom torsdag eftermiddag. Sen har vi målat och spelat Tekken titt som tätt. Som ni säkert förstår så vann jag mängden av matcherna. Hworang måste vara bäst på spelet.
Midsommarafton regnade hela dan så vi stannade hemma och åt och drack gott. I lördags susade vi över till Öland en sväng, det var kanonväder så de rykte lite i ölhanden. Men vi nöjde oss med att dra ner till Ernesto på kvällen. Det var rätt skoj. Medelåldern där nere va högre än vanligt så det va skönt.

I söndags tittade Jönsson förbi en sväng, han hade med sig två xboxkontroller sen var det bara o dra igång det bästa multiplayerspelet nånsin Mashed fully loaded. Vi spelade till 06.20 (vilken jävla nörd man är) Sen blev det läggdags. Har även målat klart vardagsrummet, sovrummet och hallen nu. Så det börjar se acceptabelt ut där nere nu. Måste dock köpa en gardrob och lite möbler till men det ska nog lösa sig nu när Tarkettlönen trillar in.

Idag är jag hemma från jobbet. Har åkt på nån förkyldning, jag har knappt ork till nånting, drygt som fan. Idag ska vi fira min 25-årsdag här hemma också. Men jag har redan fått mina presenter, men de ska bli skoj med lite fläskfilé, potatissallad, tsatziki och diverse kex med ostar. Förhoppningsvis blir jag frisk snart så man kan börja träna igen. Känns som man halkar efter rätt bra här.

Nä ska vila lite mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback