Morgonpigg

Idag vaknade jag 09 och va pigg. Det väldigt sällan sånt händer men när det väl händer att man vaknar tidigt så blir man glad, man är nämligen mycket mer produktiv på morgonkvisten. Man kan få för sig att dammsuga, städa toaletten, tvätta, gå o  handla eller bara laga en jäkla massa mat.

Hur som helst så gav ja mig ut i Sveriges finast park, Brunnsparken och sprang mina 800 meter. Men det är svårt att mäta upp en lagom lång sträcka sen bör den ju vara lika jobbigt åt bägge hållen. Men jag tror jag lyckades ganska bra. Dock har jag slarvat lite på sistone och inte rört mig så mycket så jag fruktar att dagens tider skulle få Vimmerby-Micke att vilja riva mitt kontrakt omedelbums. Men sommarn har ju bara börjat så det ska nog gå bra!
Men som ni ser av tiderna så avslutades ena sträckan med en rejäl uppförsbacke, som man varannan gång började med.

3.14, 4.02, 3.26, 3.55  

Vaya con dios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback