25

Tjenare! Så var man 25. Det är med blandade känslor. Man tycker alltid att man är så mycket yngre än folk som är äldre. När man tex var 10 tyckte man de som var 15 var vuxna och stora. Det är väl hjärnans sätt att skjuta bort tankarna om att man åldras. Jag tycker inte 25 är så farligt, men 30 alltså, uschamig!

Kasst att vädret är ruttet här uppe. Igår var det regn i stort sett hela kvällen. Men idag ser det lite bättre ut. Hoppas det blir fint så man kan ta sig över till Öland, eller Islandland som det heter på engelska.

Jag har kopplat in mitt Playstation nu också. Har redan lirat Tecken i timmavis. Skulle koppla in Xboxen också men mina kontroller var inte med. Simon har tydligen de hemma i Kallinge. Attans.

Jag är för trött för att skriva nåt fyndigt här nu. Back to bed nu!

Kommentarer
Postat av: Martin Sköld

25:e är lätt inte farligt. Du ser inte en över 20:e.
Dags att börja träna ordentligt nu grabben.
/martin

Postat av: ...

Hörru du! Jag tränar som fanken här hemma. Dock har jag drabbats av en förkyldning så nu finns de inte mtk jag kan göra. men men man är ju back;)

2007-06-28 @ 20:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback