Utarbetad

Usch, snart dags för jobbet igen. Det där jävla jobbet. Jag jobbade egentligen bara fredag förmiddag denna veckan. Men vi blev erbjudna att jobba över i helgen så jag tänkte att jag kan behöva pengarna. Så idag har jag jobbat 06-14 och börjar igen nu vid 22-06. De blir nog lite jobbigt men jag har sovit en stund så de löser sig nu. Dessutom blev vi erbjudna 1200:- per arbetsskift, dessa plus lönen innebär att jag, inom loppet av 24 timmar tjänar 2400:- efter skatt. Helt sjukt bra betalt för de lilla jag gör därute.

Såg distrubia härromdan. Den va helt okej. Annars så spelar jag mest dator nu, har fått igång Oblivion så det har upptagit stor del av min vakna tid.

Nä dags o sätta fart

Kommentarer
Postat av: Fjotten

hörru din mupp, du kunde ju skrivit en rad om att din fjott flyttar ner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback