Frisk

Kom nyss hem från ett innebandypass med gamla kallingegänget. Det va kul som fan idag. Jag var helt jävla outstanding, slog tunnlar och vann bollar som en riktig kenyan. Jag var lite ängslig efter en veckas förkylning. Den verkar inte ha släppt än men innebandyn gick bra så nu kan jag börja springa igen. Känns som man hittat det gamla löpsteget igen nu, men nu är det ju lättare att pinna ifrån en 35-åring än en 18-åring så vi får se.

Idag fyller farsan och Ullis år, 56 resp 19, så det har varit lite kalas här. Men Ulrika är kvar i gävle, trist som fan. Vi kommer nog inte ses förrän i slutet på månaden när hon flyttar ner. Ska bli skoj som fan!

Jag har nyligen kickat igång en innebandyblogg, där jag skriver om vår serie, färjestaden och blekingelagen. För en som är intresserade är det adressen www.jollyviking.sportsblogg.se

Jag har även lovat att länka till fröken Skölds blogg:
www.mskold.com

Nu blir de hamburgare, fy fan va gott det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback